Sunday, December 25, 2011


~Autum In My HearT!!!!~


Salam buat semua…emm..sedikit perkongsian hati yang ingin saye titipkan buat teman yang sudi mendengar..

                                                   

Bagaimana haruskan mulakan bicara hati ini..kerna ianya tak sepahit yang ditelan..pahit yang meRAJA diri tak mampu untuk diri ini ungkapkan..
Hujan renyai di ufuk senja..mengingatkanku pada suatu peristiwa..Yang bila dikenang-kenangkan menusuk dada..terasa Sebak hiba Jiwa puN mer0nta..Menahan asakan jiwa yang mengganas untuk mengalirkan air kemuara Duka..Hatiku bagai Direntap jarum Kesuma,,bagai terdetap kedalam jiwe menerkam minda..kusisirkan satu-persatu Untaian kata..agar tiada hati yang terluka,,Resahku yang lama masih terasa tidak saggup rasanya hendak ku Asah semula..semua ceritaku rasakan dusta..bersama linangan aIrmatA =,( tanda Bukti cInta..bagaI tiDak perCaya..dalam Sekelip maTa ImpIan ku Musnah!!! Bagai tiada harga..Impian yang mulanya hanyalah dengan satu kebetulan yang tak diduGa..tiBa-tiba Ianya menjadi permulaan pertamakU mengenali Erti bahagia..peristiwa itu amat membuat diriku teruja..dalam masa yang sama hanya aku dan diriku sahaja yang mengetahui segala-galanya..aku tidak berkongsi dengan sesiapa..kerna aku bukanlaH se0rang yang mudah untuk mentaFsIr si penyiMpan Rahsia..aku mula sedikit sebanyak tidak tertanggung merasa..bila Diri tiada peneman bicara,,tahun yang ke2 kumula mencari teman peluah rahsia dan tempatku meminta kata biCara..AlhamdulillaH..Dia se0rang yang daPat di ambil kata putusnya..semakin hari semakin kumula bers0aL Tanya pada kata Hati dan MinDa..Aku tidak pernah mengenalinya..apatahlagi berbicara tentang prihal pribadinya..Aku diam dari menuturkan kata-kata yang bisa membuatku kehilangan segala-galanya..andainya aku memulakan bicara..bimbang ada hati yang terluka atau menyebarkan yang tidak sepatutnya..Aku selalu Cemas tak beralasan..fikiranku tidak pernah lekang dari mengingati pristiwa pertama yang pernah terjadi..mugkin aku terlalu keliru pada Waktu itu,,Dan mungkin jua..menjadi satu kegembiraaN sebab utama kenapa Hatiku begitu Teruja..Tidak pernah diketuk Oleh sesiapa..Dan Dial ah Insane pertama yang membuat hatiku tidak mampu Untuk Berkata apa-apa~…Dan kini segalanya sudah Menjadi satu Kisah dOngeng didalam Diari Hidupku,,ku tahu dan kusedar diriku tidak sesempurna dia..daN ku akur Andai ini jawapan tanda Berakhirnya kisah DOngengku selama 6 tahun ini..’’Laki2 yang baik adalah buat perempuan yang baik’’..Aku berserah segalanya kepada Pemilik segala CINTA..Allah Rabbul Arsy..hanya DIA penentu segala Urusan Didunia,,DIA jua yang mengetahui tiap sesuatu yang ghaib..DIA lah jua yang mengetahui segala apa yang berada jauh didalam lubuk Hatiku..Aku senantiasa berdOa,Andai Hatinya bukan buat insane sepertiku bukan jua ditakdirkan Untukku..Tabahkanlah Hatiku Untuk menerima segala TakdirMU ini..andai ada kerelaan di Hatinya untuk Hati insane yang ingin Dia Miliki..Biarkanlah Hatinya jatuh pada hati insane yang tahu untuk menilai batas-batas Ukhrawi..Dan ku berpesan pada hati ini..Tabahkanlah atas segala kemungkinan yang telah dan akan menguji diri..kerna kujua tahu dan mengerti..yang PeRTAMa bukan mudah untuk mana-mana Hati melupakan..                                                         

                                                                                                     Rahsia Hati910509

No comments:

Post a Comment